FANDOM

Аспергер

Аспергер е състояние в резултат на вродени структурни и клетъчни промени в нервните връзки на мозъка. За разлика от обикновените хора, тези с Аспергер са много по-развити сетивно и умствено, макар и не всеки да го разбира от пръв поглед. Тези хора често са неспокойни, но това е само когато осъзнаят, че нещо в плановете на другите не принадлежи на техните потребности.

Критики/ заблуди

Повечeто обикновени хора във България си мислят,че Аспергер е нещо заразно Те са толкова наплашени от съвременната пропаганда, че едва ли не е развитие на раково заболяване. Майки на деца са в паника сред коментарите в социалната мрежа. Разбира се всичко е заради пари и няма нищо толкова страшно само до тук. Това не е най-опасното увреждане, а най-голямата дилема, пред която ще се изправят политиците от Българското Народно събрание,които отдавна просто имат за цел да причислят всички хора с увреждания и бедни или бездомни в една обща категория-/ (предоставяне на фалшиви помощи,за да се крадат пари) и защото така им е най- лесно. Те искат да печелят от бездействието на такива хора като ги заключват в санаториуми, болници и домове, където не биха имали никакво лично бъдещо и самостоятелно развитие. Я някой да избяга от санаториум, веднага ще обявят в медиите, че бил убиец, шизофреник и всичко, с което да се оправдаят по телевизията, сякаш е избягал най-опасният престъпник във България. Резултатът от всичко това ще доведе до още по-дълбока икономическа, социална и образователна криза. Ще започнат нови самоубийства, самозапалвания, а най-лошото е, че накрая ще останат само мафиотите и обикновени хора, които никога няма да проумеят истината,как може да се постигне успех за развитието на Държавата.

Протестиращи

От няколко Години се провеждат протести за промяна, която скоро се случи с много мъки, обаче не решава всички индивидулни проблеми. Вероятно нищо значимо.? Предполага се, че промените ще са основно в улеснение на обикновените хора, а не на тези с Аспергер. И цялото трудностите ще продължат още дълго.

А авторът на тази статия също е с Аспергер.